شناسهٔ خبر: 74271 - سرویس جاده‌ای

در مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی

یازدهمین همایش ملی قیر، آسفالت و ماشین‌آلات فردا با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار می‌شود

پوستر همایش ملی قیر، آسفالت و ماشین‌آلات فردا با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی و جمعی از معاونان در مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی همایش ملی قیر، آسفالت و ماشین‌آلات از امروز ۳۰ مهر تا دوم آبان‌ماه به مدت سه روز در مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی برگزار می‌شود.

در مراسم افتتاحیه محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی، عبدالهاشم حسن نیا رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، خیرالله خادمی مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل، امیر محمد غفاری معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع، سید جواد قانع فر رئیس نظام امور فنی و اجرایی، مشاوران و پیمانکاران سازمان برنامه و بودجه و محمدرضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به سخنرانی می‌پردازند.

محورهای این همایش؛ قیر و فراورد‌ه‌های قیر، مخلوط‌های آسفالتی،‌ بازیافت آسفالت و نظام فنی و اجرایی است.

سخنرانی این همایش نیز توسط  آقای دکتر جورج سوزا با عنوان «تاثیر تغییرات آب و هوایی بر روی زیرساخت‌های حمل‌ونقل: چگونه می‌توان تاثیرات مذکور را با استفاده از «crumb rubber» تایر‌های بازیافت‌ شده کاهش داد»، انجام می‌شود.

گفتنی است: همزمان با این همایش سه روزه پنجمین دوره مسابقات قیر و اسفالت برگزار می‌شود و در روز سوم کارگاه‌های اسفالت لاستیکی، آسفالت‌های حاوی تراشه اسفالت و میکرو سرفیسینگ ارائه می‌گردد.