شناسهٔ خبر: 74279 - سرویس استان‌ها

توسط اداره كل راه وشهرسازی استان اصفهان انجام شد

رفع تصرف و اجرای احكام قضايی از اراضی سازمان ملی در استان اصفهان به ارزش ۱۵۰۰ ميليارد ریال

رفع تصرف در سال ۹۸ اجراي احكام قضايي و رفع تصرف از اراضی دولتی متعلق به سازمان ملی زمين ومسكن با ارزش حدود ۱۵۰۰ ميليارد ریال در استان اصفهان انجام شده است.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رساني اداره كل راه وشهرسازي استان اصفهان، حميدرضا اميرخاني با ارائه گزارشي از رفع تصرف از اراضي دولتي طي شش ماهه اول سال ۹۸ و احكام اجرايي در اين خصوص گفت: اداره كل راه وشهرسازي در سال ۹۸ نسبت به تعداد ۵۵ فقره اجراي احكام، خلع يد و قلع و قمع به متراژ ۶۱۰ هزار و ۷۱۸ مترمربع به ارزش بيش از  ۳۶۲ ميليارد ريال نموده است.

مديركل راه وشهرسازي استان در راستاي حفظ حقوق بيت‌المال در اراضي دولتي و رفع تصرفات فوري اين اراضي ملي بيان داشت: طي شش ماه گذشته تعداد ۵۱ فقره زمين به متراژ ۱۲۲ هزار مترمربع و به ارزش حدود ۱۲۰۰ ميليارد ريال با همت حوزه املاك و حقوقي اين اداره كل و هوشياري عوامل يگان حفاظت از اراضي سازمان ملي زمين و مسكن در استان رفع تصرف فوري شده است.

 گفتني است اين اراضي عمدتا در شهرستانهاي كاشان، آران وبيدگل، فريدن، بوئين ومياندشت، نجف آباد، خوانسار، مباركه ، اردستان، لنجان، شاهين شهر و ميمه، دهاقان، نطنز، گلپايگان، شهرضا، سميرم، نجف آباد، نيك آباد و كوهپايه و نائين رفع تصرف گرديده و احكام قضايي اجرايي شده است.