شناسهٔ خبر: 74351 - سرویس استان‌ها

مدیر کل راه و شهرسازی لارستان خبر داد

۶۹۲کیلومتر از راه‌های حوزه استحفاظی این اداره کل فاقد پوشش آنتن دهی تلفن همراه هستند

لارستان مدیر کل راه و شهرسازی لارستان از جلسه پوشش آنتن اپراتورهاى تلفن همراه در جاده هاي اين حوزه خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از روابط عمومى اداره كل راه و شهرسازى لارستان ، جلسه اى در خصوص پوشش آنتن اپراتورهاى تلفن همراه در جاده ها در دفتر معاون محترم هماهنگى امور عمرانى استاندارى فارس برگزار شد .

مديركل راه و شهرسازى لارستان در این خصوص اظهار داشت : با توجه به اینکه اطلاع رسانی حوادث و رخداد های جاده ای از طریق تلفن همراه با مراکز خدمات جاده ای نظیر اورژانس ، هلال احمر ، راهداری و پلیس از طریق تلفن همراه صورت می گیرد ، تسریع در زمان خدمت رسانی به آسیب دیدگان حوادث جاده ای از ضروریات است.

باقرى فرد افزود : بیش از ٣ هزار و ٧٠٠ کیلومتر طول راههای ٥ شهرستان لارستان ، خنج ، گراش ، لامرد و مهر در حوزه استحفاظی اداره کل راه و شهرسازی لارستان می باشد كه از اين ميزان ۳۷.۵ کیلومتر بزرگراه و ۷۵ کیلومتر راه اصلی و ۴۱۵ کیلومتر راه فرعی و ۱۶۴.۵ کیلومتر راه روستایی و مجموعا ۶۹۲ کیلومتر از اين راه ها فاقد پوشش آنتن تلفن همراه اپراتوراهای همراه اول ، ایرانسل و رایتل می باشد .

وي تصريح كرد : در این جلسه  مقرر گردید که تا ۲هفته آینده محل استقرار ایستگاههای جدید توسط شرکت ارتباطات رادیویی و تنظیم مقررات به اداره برق جهت بررسی تامین برق و همچنین برآورد هزینه برقرسانی جهت اعلام به سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان جهت تامین منابع مالی اعلام گردد.

مديركل راه و شهرسازى لارستان خاطرنشان كرد : در سفر اخير وزير ارتباطات و فناورى اطلاعات به لارستان نيز مكاتبه اى در اين خصوص  از سوى اين اداره كل  صورت پذيرفت .