شناسهٔ خبر: 74398 - سرویس استان‌ها

تشریح اقدامات راه وشهرسازی شهرستان قروه در شش ماهه اول امسال

پخش آسفالت رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان قروه از نظارت مستمر بر حسن اجرای پروژه های راه و مسکن و اقدامات شش ماهه اول امسال خبر داد.

 به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره كل راه و شهرسازی استان کردستان، عبدالرضا ابراهیمی فرد گفت: نظارت بر اجرا و تکمیل آسفالت راه‌های روستایی چنارگاه - خشکمرود سفلی و علیا به طول ۲۲۰۰ متر، تکمیل و اجرای آسفالت راه روستایی آجی چای به قصلان به طول ۲۶۰۰ متر ، اخذ سند تک برگ به تعداد ۱۰ فقره مربوط به اراضی تصرفی ، تهیه نقشه وتنظیم صورتجلسه جهت تعداد ۲۷ قطعه زمین طرح تفکیکی ۳۴ متری از جمله اقداماتی بوده که در نیمه اول سال‌جاری انجام شده است .

ابراهیمی فرد با اشاره به پیگیری‌های لازم در خصوص آماده‌سازی و آسفالت سایت‌های مسکن مهر هواشناسی و میدان امام حسین از پیگیری و بازدید مستمر عملیات اماده‌سازی و آسفالت معابر شاهد یک تا ۱۷ ناحیه منفصل قلعه، آسفالت معابر و خیابان‌های شهرک امام خبر داد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان قروه ادامه داد : در همین بازه زمانی اقدامات لازم در خصوص تکمیل پرونده و ثبت نام در سامانه واگذاری ۱۱۰ عضو تعاونی مسکن مهر شماره ۱۱ ، تکمیل ، ثبت و بازدیدمحل و ارسال تعداد ۳۰ فقره پرونده متقاضیان تسهیلات بافت فرسوده صورت پذیرفته است.