شناسهٔ خبر: 74479 - سرویس استان‌ها

تكميل ۴۴۰۰ واحد مسکن مهر در آذربایجان‌شرقی تا پايان سال

اذرشرقي راهدا ري مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی گفت: ۵ هزار و ۴۰۰ واحد مسکن مهر استان نیمه تمام باقی مانده است که ۴۴۰۰ واحد تا پایان اسفند و یک هزار واحد نیز تا پایان نیمه اول سال ۹۹ به اتمام خواهد رسید.

به گزارش  پايگاه خبري وزارت راه وشهرسازي به نقل از اداره ارتباطات واطلاع رسانی اداره کل راه وشهرسازی آذربایجانشرقی ، ابوالقاسم سلطانی در جلسه شورای مسکن استان اعلام کرد: ۹۶ هزار واحد مسکن مهر در آذربایجان شرقی احداث شده است . 

وی افزود: قرار بود شرکت عمران شهر جدید سهند احداث تصفیه خانه فاضلاب مرحله ۴ شهر جدید سهند را که از مصوبات جلسات قبلی است تا سیزدهم مرداد ۹۸ با تأمین سهم آورده اولیه خود (نقدی یا غیرنقدی)انجام دهد و شرکت آب و فاضلاب نیز برای ادامه عملیات اجرایی و تامین اعتبارات مربوطه تمهیدات لازم را اتخاذ کند، اما طبق اعلام شرکت آب و فاضلاب استان مراحل تملک زمین تصفیه خانه انجام شده ولی به علت تخصیص نیافتن اعتبارات از سوی شرکت عمران شهر جدید سهند امکان آغاز فعالیت‌های اجرایی مقدور نشده است .
سلطانی در مورد احداث سه باب مدرسه در شهر جدید سهند که از اعتبارات بودجه سال ۹۸ در نظر گرفته شده بود هم گفت: یک مدرسه با ۷۵ درصد پیشرفت و ۲ مدرسه دیگر نیز با ۲۵ درصد پیشرفت در حال اجرا هستند.
در این جلسه مقرر شد طرح های بالای ۸۰ درصد تا پایان آذرماه و طرح های بالای ۶۰ درصد تا پایان اسفند ماه به اتمام برسد .