شناسهٔ خبر: 74483 - سرویس استان‌ها

۱۱پروژه طرح ابرار راه‌هاي روستايي در استان مرکزی در حال اجراست

زندي فر راهداري مركزي مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: ۱۱ پروژه ذیل طرح ابرار در استان در حال اجراست که برخی از این پروژه به پیشرفت ۱۰۰ درصدی رسیده است.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه وشهرسازي به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ، علی زندی‌فر با اشاره به اجرای طرح ابرار در استان مرکزی و پروژه‌های ابلاغی ذیل این طرح بیان کرد: در حال حاضر این طرح در قالب دو پروژه زیرسازی و آسفالت محور قره‌کهریز به طول ۳ کیلومتر و زیرسازی و آسفالت محور طرمزد به طول ۱.۵ کیلومتر در شهرستان اراک در حال انجام است.

وی با اشاره به پیشرفت ۱۰۰ درصدی پروژه محور طرمزد و پیشرفت ۵۰ درصدی پروژه محور قره‌کهریز گفت: در شهرستان ساوه ۳ پروژه در حال اجراست به طوری که زیرسازی محور بند نقین با ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی، زیرسازی محور دروازه میچیتک شهر غرق‌آباد با ۲۵ درصد پیشرفت و زیرسازی محور امامزاده خورق با ۴۵ درصد پیشرفت نیز در دستور کار اجرا قرار دارد.

زندی‌فر با بیان اینکه زیرسازی محور کزار شهرستان شازند و زیرسازی محور امیرآباد آشتیان در حال انجام است که هر کدام از این دو پروژه تاکنون ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند، افزود: پروژه زیرسازی و آسفالت محور کاظم‌آباد شهرستان خمین تکمیل و به ۱۰۰ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده است.

مدیرکل راهداری استان مرکزی پروژه زیرسازی محور موک شهرستان خنداب با ۳۲ درصد پیشرفت فیزیکی و زیرسازی محور فریسمانه در تفرش با ۴۵ درصد پیشرفت را دیگر پروژه‌های طرح ابرار در استان مرکزی برشمرد و گفت: به صورت میانگین پروژه‌های طرح ابرار در استان در ۶ ماهه نخست سال جاری به پیشرفت ۴۵.۸ درصد رسیده است.