شناسهٔ خبر: 74537 - سرویس استان‌ها

ارائه خدمات به مسافران بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) توسط راهداری استان سمنان

اتوبوس مدير كل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از آمادگی کامل این اداره کل برای ارائه خدمات به زائرین بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان ، احسان منصورکیایی گفت : اين اداره كل با بهره مندی از تمامی امکانات در بخش های حمل و نقل و راهداری  با مشارکت گسترده شاغلان حمل و نقل جاده ای استان در خدمت زائرین بارگاه ملکوتی امام رضا (ع ) است .

     احسان منصورکیایی ضمن تسلیت سالروز رحلت رسول اکرم (ص) ،  شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع) افزود: با توجه به تعطیلات پایانی ماه صفر و ازدحام مسافرین در مشهد مقدس ، تاکنون با استفاده از ناوگان مسافری جاده ای استان ، ۱۹۵ سرویس از استان سمنان به مشهد مقدس برای ارائه خدمات حمل ونقلی و جابجایی زائرین انجام شده که بالغ بر ۶۰۰۰ زائر با این وسایل جابه جا شده اند.

وي با تاكيد بر آمادگی پرسنل اداره کل برای ارائه خدمات به زائرین افزود : ۸ تیم کنترل و نظارت جاده ای این اداره کل در محورهای مواصلاتی استان بر عبور و مرور و آرام سازی ترافیک با پلیس راه استان همکاری نموده و با توجه به شرایط جوی استان گشت‌هاي راهداري و راهدارخانه‌ها آماده ارائه خدمات لازم هستند.

مدير كل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان با اشاره به آمادگی مجتمع خدماتی رفاهی استان برای ارائه خدمات به زائرین حرم مطهر رضوی است گفت : مجتمع های خدماتی رفاهی یکی از عناصر مهم جاده ای است که می تواند نقش بسزایی در بهبود رفتار رانندگان و رفع خستگی و در نهایت ارتقای ایمنی جاده ای داشته باشد . لذا از تمامی مسافرین و رانندگان عبوری از استان تقاضا مندیم بمنظور رفع خستگی و خواب آلودگی بعد از هر دوساعت رانندگی در جاده های استان حتما در مکانی امن حداقل به مدت ۱۵ دقیقه استراحت نمایند.

منصورکیایی در پایان افزود: همچنین مسافران می توانند هرگونه شکایت خود را از طریق سامانه ۱۴۱ به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای اطلاع دهند.