شناسهٔ خبر: 74559 - سرویس مسکن و شهرسازی

بازدید سرزده معاون وزیر راه و شهرسازی از هشتگرد/ شرکت عمران هشتگرد در طول بارندگی‌ها آماده‌باش باشد

طاهرخانی حبیب‌اله طاهرخانی شامگاه دوشنبه در بازدید سرزده از شهر جدید هشتگرد ضمن مشاهده مشکلات شهروندان به مسوولان شرکت عمران این شهر جدید تاکید کرد، ضمن پایش کامل نقاط آبگیر شهر و به‌منظور برطرف کردن مشکلات شهروندان در طول بارندگی‌ها به‌صورت کامل در آماده‌باش باشند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حبیب‌اله طاهرخانی، معاون وزیر راه شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید،شامگاه دوشنبه‌، ششم آبان‌ماه به‌طور سرزده از شهر جدید هشتگرد بازدید کرد.

وی در این بازدید از مناطق درگیر آب‌گرفتگی در شهر جدید هشتگرد بازديد کرد و در جریان مشکلات و اقدامات انجام‌شده قرار گرفت.

طاهرخانی در بخشی از این بازدید سرزده، دستورات لازم را به‌منظور رفع مشکلات ایجاد شده به مسوولان این شهر جدید، صادر و به مسئولان شرکت عمران شهر جدید هشتگرد تاکید کرد، این شرکت با به‌کارگیری تمام ظرفیت‌ها در زمینه برطرف کردن چالش‌های مربوط به بارندگی باید در حال آماده‌باش باشد تا شهروندان با کم‌ترین مشکل، روزهای بارانی را پشت سر بگذارند.

 معاون وزیر راه و شهرسازی در بخش دیگری از این بازدید که همزمان با بارش شدید باران انجام شد، تاکید کرد: نقاط آبگیر در سطح شهر به‌طور مستمر مورد پایش قرار گیرد تا مشکلات موجود به موقع احصا و برطرف  شود.