شناسهٔ خبر: 74587 - سرویس استان‌ها

انتشار نشریه اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین با عنوان کروشه

كروشه سرپرست اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی گفت: در کروشه نشریه کارکنان اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین تلاش کرده ایم بسترهایی فراهم شود تا دوستانه تر یکدیگر را ببینیم و صمیمانه تر همراه شویم.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، حامد مکملی در این رابطه گفت: نشریه کروشه، افزون بر اخبار و رویدادهای اداره کل راه و شهرسازی، بازتابِ بخش کوچکی از خدمات شما همکارانِ خوبم در این اداره کل است،

وی بیان داشت: پس از تهیه و انتشار چند شماره از گاهنامه  داخلی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین با عنوان "راهِ مهر به شهرِ سپهر"؛ کُروشه، تلاشی است برای بیشتر دانستن از یکدیگر و آگاهی برای یافتن راههای بهتر و ماندگارترِ برقراری ارتباطاتِ درون و برون سازمانی.

وی افزود: بی گمان تا روزی که بی پرده نگوییم و ننویسیم، همراه و همگام نخواهیم شد برای پیمودنِ راهی که آرمانش آرامش، شادمانی و آسایشِ مردم است.

مکملی بیان داشت: در این نشریه افزون بر بازتاب اقدامات و خدمات شاخص اداره کل به صورت تصویری، تلاش کرده ایم بسترهایی فراهم شود تا دوستانه تر یکدیگر را ببینیم و صمیمانه تر همراه شویم. امیدواریم با دریافت نقطه نظرات، پیشنهاد و انتقادهای همکاران عزیز، بتوانیم شماره های بعدی را کامل تر و اثرگذارتر تقدیم تان نماییم.

گفتنی ست این شماره از نشریه مربوط به رویداد های شش ماهه نخست سال ۹۸ می باشد که از روز ۱۱ آبان ماه در اختیار همکاران قرار خواهد گرفت.