شناسهٔ خبر: 74598 - سرویس استان‌ها

معاون معماری و شهرسازی راه و شهرسازی استان اردبیل خبر داد؛

بررسی ۴۴۳ پرونده کمیسیون ماده ۵ در استان اردبیل با برگزاری ۳۶ جلسه تا پایان مهرماه

باقرزاده اردبیل معاون معماری و شهرسازی راه و شهرسازی اردبیل از بررسی ۴۴۳ پرونده مطروحه با برگزاری ۳۶ جلسه کمیسیون ماده ۵ استان تا پایان مهرماه خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رساني اداره كل راه و شهرسازی استان اردبیل ، یوسف باقر زاده با اعلام این مطلب اظهار داشت: جلسات کمیسیون ماده ۵ استان اردبیل مربوط به شهرهای اردبيل، سرعین، نمین ،پارس آباد، خلخال،گرمی، مشگین شهر ،جعفرآباد،رضی،تازه کندانگوت،بیله سوار،عنبران،هیر، آبی بیگلو، کلور، هشتجین، گیوی از اول سالجاری تا پایان مهر ماه با برگزاری ۳۶جلسه و بررسی ۴۴۳ پرونده برگزار شده است.

وی گفت: در بحث برگزاری کمیته های کارشناسی ماده ۵ استان اردبیل نیز ۴۶ جلسه با بررسی ۴۱۳ پرونده از اول سالجاری صورت گرفته است.

معاون معماری و شهرسازی اداره كل راه و شهرسازی استان اردبیل به کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی اشاره کرد و افزود: تعداد ۵۱ پرونده طی ۵ جلسه و در بحث کمیته کارشناسی نیز ۹ جلسه با بررسی ۴۱ پرونده با حضور اعضای کارگروه از اول سال جاری تا پایان مهر ماه  برگزار شده است.

باقر زاده گفت: جلسات شورای برنامه ریزی و توسعه استان با ۴ جلسه و کمیته سیما و منظر شهری با ۲ جلسه تا پایان مهر ماه  برگزار گردید.

وی ضمن تاکید به بازدید و وظایف نظارتی در بحث ساخت و سازها در سطح استان گفت: بازدید از پروژه های در حال اجرا در سطح استان توسط کارشناسان اداره توسعه مهندسی و نظارت بر مقررات ملی و کیفیت ساختمان راه و شهرسازی اردبیل در طول سالجاری با بررسی ۹۰ پرونده با نظارت کامل بر پروژه ها انجام گرفته است .