شناسهٔ خبر: 74633 - سرویس ریلی

سرپرست اداره کل راه آهن شمال ۲:

قطار رشت_ مشهد از ۱۱ آبان همه روزه می‌شود

قطار مشهد سرپرست اداره کل راه آهن شمال ۲ گفت: قطار مسافری رشت به مقصد مشهد و برعکس که تا کنون به صورت یک روز در میان در مسیر قرار می‌گرفت که با توجه به تقاضای بالای مسافران از یازدهم آبان ماه امسال به صورت همه روزه در مسیر قرار می‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه آهن شمال ۲، غلامحسین ولدی درباره افزایش سیر قطارهای مسافری راه آهن شمال ۲ اظهار داشت: قطار رشت _ مشهد و برعکس از تاریخ ۱۱ آبان ماه ساعت ۱۷:۲۰ از رشت به مقصد مشهد حرکت می‌کند و ساعت ۹:۴۰ روز بعد وارد مشهد می‌شود.

وی افزود: حرکت این قطار از تاریخ مذکور از مشهد به سمت رشت ساعت ۱۶:۳۰ در نظر گرفته شده و ساعت ۹:۱۰ به مقصد خواهد رسید.

سرپرست اداره کل راه آهن شمال ۲ بیان کرد: برای قطار مسافری رشت به مشهد و برعکس ۱۰ سالن چهار تخته ۴۰ نفره و ظرفیت مجموعا ۴۰۰ نفر در نظر گرفته شده است.

وی تاکید کرد: در صورت تردد قطار ذکر شده با ضریب اشغال بالا و استقبال مسافران تثبیت این قطار در مسیر رشت به مشهد و برعکس تضمین خواهد شد.

ولدی گفت: برای آسایش حال مسافران گرامی در حین سفر سالن های چهار تخته چهار ستاره پارسی سپهر متعلق به شرکت حمل و نقل ریلی رجا برای سازمان قطار مذکور اختصاص داده شده است.

وی ادامه داد: از تاریخ ۱۱ آبان ساعت حرکت قطار رشت به تهران ساعت ۱۵ و حرکت این قطار از تهران به رشت ساعت ۸:۲۵ دقیقه تغییر پیدا کرده است.