شناسهٔ خبر: 74739 - سرویس استان‌ها

تقدير استاندار مازندران از مديركل راه و شهرسازی استان

تجليل استاندار مازندران از مدیر کل راه و شهرسازی استان و مجموعه اعضای آن دستگاه در حوزه ایمن سازی زیرساخت های اساسی که موجب کسب عنوان «دستگاه برتر» در سال ۱۳۹۸ در سطح استان مازندران شده، تشکر و قدردانی نمود .

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره كل راه و شهرسازي مازندران سيد حميد حسيني گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان در نمایشگاه دستاوردهای پدافند غیر عامل در استان به مناسبت هفته پدافند غیرعامل حضور فعال داشته است.

رئيس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره كل راه و شهرسازي مازندران ادامه داد: در بخشي از لوح تقدير استاندار آمده است : هفته پدافند غیرعامل فرصت مغتنمی است تا از تلاش ها و اقدامات اثر بخش ماندگار کسانی که نسبت به تحقق منویات و فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و در راستای تاکیدات دولت تدبیر و امید درخصوص موضوع خطیر پدافند غیرعامل به منظور نیل به اقتدار درون زا ، پایداری ملی ، ارتقا آمادگی و مون سازی جامعه همت نگارده اند ، تقدیر گردد. لذا بدین وسیله از تلاش ارزشمند جنابعالی و مجموعه آن دستگاه در حوزه ایمن سازی زیرساخت های اساسی که موجب کسب عنوان «دستگاه برتر» در سال ۱۳۹۸ در سطح استان مازندران گردیده ، تشکر بعمل می آید .