شناسهٔ خبر: 74748 - سرویس هوایی

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) مطرح کرد

پروازهای داخلی فرودگاه امام خمینی(ره) در انتظار درخواست ایرلاین‌ها

علی رستمی مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: برقراری پروازهای داخلی در این مجموعه مشروط به تقاضا از سوی شرکت های هواپیمایی است.

علی رستمی، مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، با اشاره به اقدامات انجام شده برای برقراری پروازهای داخلی در این مجموعه گفت: شهر فرودگاهی زیرساخت های لازم را برای برقراری پروازهای داخلی فراهم کرده و اکنون از منظر ملزومات فرودگاهی، مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی ادامه داد: بال غربی سالن ترمینال یک با یک ورودی مجزا از ورودی پروازهای خارجی برای انجام پروازهای داخلی در نظر گرفته شده و به نحوی برنامه ریزی شده که پروازهای داخلی و خارجی در این بال با یکدیگر تداخل نداشته باشند.

رستمی با اشاره به انجام دو پرواز داخلی آزمایشی به مقاصد کیش و مشهد در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) گفت: ادامه این پروازها و برقراری پرواز به سایر مقاصد داخلی مشروط به تقاضای شرکت های هواپیمایی است. اگر شرکت ها برای برقراری این پروازها درخواست داشته باشند، مشکلی از نظر پشتیبانی فرودگاهی وجود ندارد.