شناسهٔ خبر: 74792 - سرویس استان‌ها

بر اساس تفاهم نامه وزارت راه و شهرسازی با ستاد اجرای فرمان امام(ره)؛

۳۲۰۰ واحد مسکن در خراسان شمالی ساخته می‌شود

استاندار مدیر کل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: براساس تفاهم نامه ای که بین وزارت راه و شهرسازی و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) منعقد شده ، در خراسان شمالی ۳۲۰۰ واحد مسکن ساخته خواهد شد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره كل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی، علیرضا مصطفی‌زاده بيان داشت: براساس تفاهمنامه فوق باید ۵۰ هزار واحد مسکن در سطح کشور ساخته شود که سهم استان خراسان شمالی ۳۰۰۰ واحد در شهر بجنورد، ۱۰۰ واحد در شهر شیروان و ۱۰۰ واحد در شهر اسفراین است.

وی افزود : این در حالی است که سهم استان خراسان شمالی در همان ابتدای کار ۴۵۰ واحد شامل ۲۵۰ واحد در شهر بجنورد، ۱۰۰ واحد در شهر شیروان و ۱۰۰ واحد در شهر اسفراین بوده است که به ۳۲۰۰ واحد در مرحله اول افزایش یافته است.

مصطفی زاده اضافه کرد : در جلسه ای که با رئیس هیأت مدیره شرکت توسعه گران ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و شجاعی، استاندار داشتیم، اداره کل راه و شهرسازی استان اعلام آمادگی خود جهت واگذاری زمین برای ۳۲۰۰ واحد را داشت.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی افزود: لازمه این افزایش تعداد واحد، هماهنگی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) با وزارت راه و شهرسازی است که سهمیه ها افزایش پیدا کند و از طرف وزارت به این اداره کل ابلاغ تا قرارداد نهایی و تحویل زمین انجام شود و مشاور هم طی روزهای آینده کار خود را شروع کند.

لازم به ذکر است: واگذاری این زمین ها در گلستان شهر بجنورد است.