شناسهٔ خبر: 74828 - سرویس استان‌ها

خط‌کشی ۶۰ کیلومتر از راه های اصلی و روستایی شهرستان گرمی

خطکشی رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان گرمی گفت: در جهت ارتقای ایمنی محور ها ۶۰ کیلومتر از راه های اصلی و روستایی شهرستان گرمی خط کشی شده است.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل ، صدیف فرمان در بازدید از محور گرمی – رضی با بیان اینکه افزایش ضریب ایمنی جاده و بهسازی راه روستایی از اولویت های مهم راهداری است افزود: در ۷ ماه گذشته راهداران پرتلاش این شهرستان با فعالیت شبانه روزی در محورها بیش از یک هزار و ۵۶۰ کیلومتر از راه های اصلی ،فرعی، روستایی و شنی شهرستان گرمی را تیغ زنی و حریم زنی انجام داده اند.

وی توزیع هزار و۴۷۲ حلقه لاستیک به نرخ دولتی و سهمیه دربین رانندگان شهرستان گرمی را یادآور شد و  اظهار کرد:در جهت بهبود خدمات رسانی به مردم و مسافران نیز بازدید و نظارت های دوره ای از ترمینال های مسافری ، رستوران و مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی این شهرستان انجام می شود .

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان گرمی نصب و تعمیر ۷ مورد سرعت گیر پلاستیکی ، نصب وتعمیر ۲۵۰ شاخه گاردریل، زیر سازی ورودی شهر گرمی، جمع آوری اطلاعات ۶۰۰ عدد از پل های زیر ۶ متر، شستشوی ابنیه فنی و هم چنین علف زنی اطراف تابلوها را از اقدامات مهم راهداری شهرستان گرمی در ۷ ماهه امسال عنوان کرد و گفت: در مدت یاد شده ۱۳۶ متر از سرعتکاها و ۵۰ عدد از گارد بلوک ها توسط راهداران زحمتکش این شهرستان  رنگ امیزی شده است.

فرمان از جابه جایی ۴۶ هزار و ۴۰۹ نفر مسافر از پایانه مسافربری گرمی در ۷ ماهه امسال خبر داد و تصریح کرد: این تعداد مسافر توسط ۱۰۳ دستگاه ناوگان اتوبوس ، مینی بوس و سواری جابه جا شده اند.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان گرمی با بیان اینکه در مدت یاد شده بیش از ۷۰ هزار تن کالا نیز از این شهرستان به سطح استان و استان های همجوار حمل شده است اظهار کرد: این کالاها شامل دام زنده ،انواع محصولات کشاورزی ، انواع چوب و سنگ های معدنی است.