شناسهٔ خبر: 74851 - سرویس هوایی

مديرکل دفتر مقررات فرودگاهی، مدير موفق در حوزه پدافند غيرعامل شناخته شد

گلیج در مراسم گراميداشت هفته پدافند غيرعامل از فرشيد گليج، مديريت بحران و پدافند غيرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوايی ايران به عنوان مدير موفق اين حوزه قدردانی شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در این مراسم که امروز (۱۴ آبان) با حضور حجت الاسلام و المسلمین رییسی، ریيس قوه قضاييه و جمعي از مقام‌های عالي كشوري و لشكري شامل وزرا، استانداران، فرماندهان نظامي و انتظامي، مديران كل پدافند غيرعامل، اساتيد، نخبگان و دانشجويان در سالن همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد، از مديران منتخب دستگاه‌هاي اجرايي به جهت عملكرد مطلوب در حوزه پدافند غيرعامل قدردانی شد.

در این مراسم محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی و سیاوش امیرمکری، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران نیز حضور داشتند و از برنامه‌ريزي، پيگيري و اقدامات شايسته شركت فرودگاه ها و ناوبري هوايي ايران در سال‌های اخیر بویژه سال جاری قدردانی شد.

همچنین لوح سپاس از سوی وزیر راه وشهرسازی و سردار جلالی، رییس سازمان پدافند غیرعامل به فرشيد گليج، مديركل دفتر مقررات فرودگاهي، مديريت بحران و پدافند غيرعامل شركت به عنوان مدير موفق اين حوزه اهدا شد.