شناسهٔ خبر: 74888 - سرویس جاده‌ای

بازدید معاون وزیر راه شهرسازی از محورهای مواصلاتی راه های استان زنجان

بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ضمن بازدید از محورهای مواصلاتی استان زنجان، با استاندار این استان دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای،معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس این سازمان در به استان زنجان گفت: سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای با همدلی وهمکاری تک تک ادارات استانی توانست با تمام توان درمناطق سیل زده و جابجایی اربعین حسینی حاضرشود و از این دو رویداد مهم سال ۹۸ سربلند بیرون آید.

عبدالهاشم حسن نیا افزود: در اربعین امسال ۶۰ هزار سرویس توسط ناوگان اتوبوس انجام شد که درنوع خود بسیاربی نظیراست.

معاون وزیرراه وشهرسازی ضمن بازدید از راه های مواصلاتی استان زنجان اظهار داشت:با توجه به اینکه محورهای استان زنجان در کریدور شمالغرب کشور نقش مهمی دارد، باید نسبت به ارتقا ایمنی آن توجه ویژه ای صورت گیرد.

وی افزود: درشرایط اقتصادی کنونی می توانیم با مدیریت درست منابع و امکانات، گام های مهمی در جهت بهبود کیفیت و بالابردن سطح خدمات به کاربران جاده برداریم.   

گفتنی است درادامه این سفر که با حضور رضا اکبری معاون راه های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای انجام شد، عبدالهاشم حسن نیا، رئیس این سازمان در دیدار  با استاندار زنجان در خصوص توجه بیش ازپیش به توسعه حمل ونقل جاده ای و ایمن سازی راه های شهری و روستایی، گفتگو کرد.​