شناسهٔ خبر: 74908 - سرویس استان‌ها

شب‌های سرد مناطق زلزله‌زده تداوم می‌یابد

آسمان نیمه ابری کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به این‌که در سه‌روز آینده در برخی مناطق استان آذربایجان‌شرقی غبار محلی رخ خواهد داد، آسمان بیشتر مناطق این استان را صاف پیش‌بینی کرد و گفت: سرمای هوا در طول شب در مناطق زلزله‌زده تداوم خواهد داشت.

کبری رفیعی، کارشناس سازمان هواشناسی در گفت‌و‌گو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خصوص آخرین شرایط جوی و دمایی مناطق زلزله‌زده استان آٖذربایجان‌شرقی گفت: در سه روز آینده در برخی مناطق استان غبار محلی رخ خواهد داد، اما در بیش‌تر نقاط استان آسمان صاف خواهد بود.

وی با اشاره به این‌که در سه روز آینده بارشی در این مناطق رخ نخواهد داد، افزود: به دلیل پایداری جو در شهرهای پرجمعیت و صنعتی استان افزایش غلظت آلاینده‌های جوی پیش‌بینی‌شده است.

کارشناس سازمان هواشناسی عنوان کرد: به لحاظ دمایی تغییرات قابل توجهی را در طول روز نخواهیم داشت، اما در طول شب سردی هوا تداوم می‌یابد.

وی دمای کمینه شهر تبریز در ساعات ابتدایی صبح امروز را صفر درجه اعلام کرد و گفت: دمای امروز صبح میانه نیز صفر درجه و دمای سراب در همین مدت منفی شش درجه سانتی‌گراد گزارش شده است.