شناسهٔ خبر: 74911 - سرویس استان‌ها

تمام محور‌های آذربایجان شرقی باز و تردد در آنها جریان دارد

علیزاده مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: در پی وقوع زلزله در آذربایجان شرقی تمام محورهای مواصلاتی این استان پاکسازی و هیچ مسیری در این استان مسدود نیست.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از روابط عمومی اداره کل  راهداری وحمل و نقل جاده استان آذربایجان شرقی، اروجعلي عليزاده ضمن عرض تسلیت به خانواده جان باختگان و طلب شفاي عاجل مصدومان  زلزله اخير با اعلام این مطلب گفت: بر اثر وقوع زلزله، ریزش کوهی در محور میانه - بستان آباد رخ داده بود که با همکاری اکیپ های راهداری این محور به صورت کامل پاکسازی شده است.

وی در خصوص آخرین وضعیت و محور‌های مسدود شده بر اثر زلزله استان آذربایجان شرقی گفت: در ساعت‌های اولیه وقوع این زلزله ریزش کوهی در محور‌های بستان آباد، میانه، میانه به زنجان و سرچم به ترتیب به طول ۳۰کیلومتر و ۱۸ کیلومتر و روستاهای شهرستان میانه و سراب  رخ داد که باعث مسدود شدن برخی از محور‌ها به روستا‌های آذربایجان شرقی شد.

وی افزود: بلافاصله بعد از ریزش تیم های راهداری به محل وقوع حادثه اعزام و در اولین فرصت تمام محور‌ها پاکسازی شد.

علیزاده تاکید کرد: برخی از مسیر‌های مربوط به روستا‌های محل وقوع زلزله ریزش داشت که با تلاش عوامل راهداری ريزش برداري صورت گرفت.

مدیر کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان خاطرنشان كرد: هیچ یک از مسیر‌ها اکنون مسدود نیست هم اکنون تمامی تیم‌های عوامل راهداری در آذربایجان در آماده باش کامل هستند و در صورت نیاز به سرعت به محل اعزام می‌شوند.