شناسهٔ خبر: 74961 - سرویس استان‌ها

آشیانه ماشین آلات راهدارخانه آلوارس سرعین آماده بهره برداری

بازديد مدیرکل راهداری استان اردبیل در بازدید از پروژه احداث آشیانه ماشین آلات راهدارخانه آلوارس سرعین گفت: اين پروژه آماده بهره برداری است.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از روابط عمومي اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل، علی رحمتی در بازدید از روند احداث این پروژه با بیان اینکه در جهت تحقق شعار زمستان بیدار و رونق گردشگری راهدارخانه آلوارس سرعین درحال احداث است افزود: ساختمان اداری این پروژه نیز با تلاش راهداران هم اکنون ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

عضو شورای اداری استان اردبیل تصریح کرد: عملیات احداث راهدارخانه آلوارس در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع شامل ۲۰۰ مترمربع ساختمان اداری و ۱۸۰ مترمربع آشیانه ماشین آلات از خرداد ۹۷ شروع شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل تحقق شعار زمستان بیدار استاندار اردبیل، رونق گردشگری و توسعه ورزش‌های زمستانی را از اهداف اصلی اجرای پروژه راهدارخانه آلوارس عنوان کرد و افزود: برای اجرای این پروژه یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات ملی و استانی در نظر گرفته شده است.

رئیس کمیته حمل و نقل ستاد اجرائی خدمات سفر استان اردبیل بر تخصیص به موقع اعتبارات استانی برای تکمیل این پروژه تاکید کرد و گفت: با افتتاح این پروژه راهداران پرتلاش در کنار سایر اقدامات مستمر راهداری به اهالی روستا‌های واقع شده در مسیر آلوارس و گردشگران خدمات لازم را ارائه خواهند کرد.

در این بازدید سرپرست معاونت عمرانی استانداری اردبیل نیز با قدردانی از تلاش های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت:برای  تحقق شعار زمستان بیدار همه دستگاهها باید تلاش کنند تا شاهد رونق گردشگری در ایام زمستان باشیم.

فرزاد قلندری بر تکمیل پروژه راهدارخانه آلوارس تاکید کرد و افزود: با تلاش راهداران سخت کوش امسال نیز چون سنوات گذشته شاهد بازگشائی به موقع راهها خواهیم بود.

گفتنی است استان اردبیل ۶ هزار و ۳۷۲ کیلومتر راه اصلی، فرعی، روستائی و بزرگراه دارد و ۹ راهدارخانه نیز در محورهای مواصلاتی استان فعال است.