شناسهٔ خبر: 75212 - سرویس استان‌ها

برپایی نمایشگاه آثار مسابقه سراسری عكاسی سومين جشنواره ساختما‌هاى برتر استان قزوین

نمايشگاه نمایشگاه آثار مسابقه سراسري عكاسي سومين جشنواره ساختمان هاى برتر استان قزوين با موضوع سيما و منظر شهری در محل ساختمان فلسطین اداره کل راه و شهرسازی برپا شد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، حامد عبدالرزاقی در این باره گفت: نمایشگاه آثار مسابقه سراسری عکاسی سومین جشنواره ساختمان های برتر استان قزوین با موضوع سیما و منظر شهری در لابی اداره کل راه و شهرسازی واقع در چهار راه بلوار  قزوین برگزار شد.

رییس اداره توسعه مهندسی و مقررات ملی ساختمان بیان داشت: در اين مسابقه كه توسط اداره كل راه و شهرسازى استان قزوين و با همكاري سازمان نظام مهندسي ساختمان، انجمن انبوه سازان و انجمن سينماي جوان برگزار شد، مجموعا ١٠١٦ عكس در دو بخش اصلي(دوربين عكاسي) و موبايلي توسط هنرمندان  از  ١٧ استانِ كشور به دبيرخانه ارسال شد.

وی افزود: پس از داوری آثار در نهايت ٣٣ عكس در بخش اصلي و ١٣ عكس در بخش موبايلي براي راهيابي به بخش نمايشگاه انتخاب شدند.

عبدالرزاقی اضافه كرد: این نمایشگاه عکس که با موضوع "سيما و منظر شهري" برگزار شده از تاریخ یکم تا هشتم آبان ماه سالجاری در گالری وندا واقع در مجتمع مسکونی راژیای قزوین برپا بود و از امروز پنج شنبه ۲۳ آبان نیز در محل اداره کل راه و شهرسازی به نمایش درآمده است و تا هفته آینده برای بازدید علاقمندان دایر است.

وی افزود: آثار برتر این مسابقه همزمان با مراسم جشنواره ساختمان هاي برتر استان قزوین، اعلام و معرفی خواهند شد.