شناسهٔ خبر: 75265 - سرویس استان‌ها

بهره‌برداری از ۱۵۰۰ متر راه روستایی در شهرستان فیروزه

افتتاح رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان‌های نیشابور و فیروزه از بهره‌برداری پروژه راه روستایی امیرآباد همزمان با هفته وحدت در شهرستان فیروزه خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رساني اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی، محمود کاوسی نیا با اعلام این خبر گفت: همزمان با هفته وحدت و میلاد باسعادت پیامبر گرامی اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع)، طی مراسمی با حضور دکتر گرمابی نماينده محترم مردم شهرستان هاي نیشابور و فیروزه در مجلس شوراي اسلامي، فرماندار شهرستان فیروزه و جمعی از مسئولین ادارات شهرستان و اهالی روستای امیرآباد، پروژه احداث و آسفالت راه روستایی امیرآباد رسمأ افتتاح و به بهرهبرداری رسید .

کاوسی نیا در این مراسم ضمن تبریک میلاد پر خیر و برکت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) اظهار داشت: عملیات احداث و آسفالت محور روستایی امیرآباد به طول ۱۵۰۰متر و عرض کلی ۷متر (۵/۵ متر عرض آسفالت)، شامل ۴ دستگاه آبرو می باشد که با صرف هزینه ای بالغ بر هشت میلیارد و پانصد میلیون ریال و ۲۴ هزار مترمکعب عملیات خاکی به انجام رسید.

وی همچنین با اشاره به اینکه با اجرای عملیات مذکور تعداد ۵۲ خانوار از روستای امیرآباد از نعمت راه آسفالته مناسب بهره مند خواهند شد، افزود: درصد برخورداری روستاهای بالای ۵۰ خانوار شهرستان در حال حاضر ۹۹ درصد است.