به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره كل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان، مدیر کل و معاونان از ابتداء صبح تا ساعت ۱۱ از طریق سامانه الکترونیکی به ۴۰ مورد از سؤالات و مشکلات مردم پاسخ و راهنمایی لازم را انجام دادند.
به منظور دسترسی آسان مردم به خصوص کسانی که با مرکز استان بعد مسافت دارند برنامه ریزی لازم جهت حضور مدیران دستگاه ها و سازمان ها و....در محل دفتر سامانه صورت می گیرد.
سامانه سامد سیستان و بلوچستان مستقر در استانداری از طریق شماره تماس ۱۱۱ آماده دریافت پیشنهادات، انتقادات، شکایات و گزارشات مردم استان می باشد که آحاد مردم به راحتی و به صورت رایگان با مدیران و مسئولین دستگاه های مختلف در ارتباط باشند.