شناسهٔ خبر: 75554 - سرویس استان‌ها

معاون راهداری استان مرکزی خبر داد

اختصاص ۳۳میلیارد تومان به اجرای عملیات آسفالت بلوار امام خمینی (ره)

پخش آسفالت معاون راهداری استان مرکزی از آغاز اجرای عملیات روکش آسفالت بلوار امام خمینی(ره) نوبران و محور سلفچگان- دلیجان در حوزه استان مرکزی خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از روابط عمومی اداره كل راهداری و حمل و نقل جا‌ه‌ای استان مرکزی، علیرضا اختری با اشاره به اجرای عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت بلوار امام خمینی(ره) نوبران بیان کرد: در این پروژه روکش آسفالت به طول ۲ کیلومتر و به عرض ۱۷.۵ متر است که عملیات اجرایی از ۱۹ آبانماه ۹۸ آغاز شده است.

وی مبلغ این قرارداد را ۳۳ میلیارد تومان از منابع ملی دانست و افزود: در این پروژه لکه‌گیری به میزان ۳۰۰۰ متر مربع توسط ۱۵نفر نیروی انسانی انجام خواهد شد.

اختری با اشاره به اینکه این پروژه در حوزه شهری قرار دارد، گفت: با پیگیری‌های انجام شده توسط مسئولین محلی اعتبار از طریق سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور به این اداره کل راهداری ابلاغ شده است.

وی در ادامه به اجرای عملیات ماسه آسفالت و روکش در محور سلفچگان به دلیجان اشاره کرد و افزود: این پروژه با مدت قرارداد ۱۵ ماهه در دست اجراست و تاکنون ماسه آسفالت و روکش به طول ۵ کیلومتر و عملیات لکه گیری به میزان ۸ هزار متر مربع انجام شده است.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی اعتبار این پروژه از محل منابع ملی و مبلغ قرارداد را سه میلیارد و چهار صد میلیون تومان بیان کرد.