شناسهٔ خبر: 75609 - سرویس هوایی

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران:

تفويض اختيار به ۱۰ فرودگاه کشور کليد خورد/ هوانوردی عمومی با جديت کامل پيگيری شود

سیاوش امیرمکری رييس هيات مديره و مديرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوايی ايران با اشاره به اجرای تصميم های راهبردی در شرکت فرودگاه ها گفت: تفويض اختيار به ۱۰ فرودگاه کشور، فعال کردن موضوع هوانوردی عمومی به عنوان يکی از مباحث مهم در وزارتخانه و در سطوح عالی کشور از جمله اين اقدامات است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوايی ايران، سياوش اميرمکری در دومين جلسه هم انديشی مديران ستادی و فرودگاه های کشور با اشاره به انتخاب اعضاي جدید هسته گزينش شرکت گفت: با انتخاب و معرفي اعضاي هسته گزينش اميدواريم شاهد تحولات و تغيير نگرش و فرايندهاي قابل قبول در اين بخش باشيم.

وي به حفظ کرامت همکاران در امور گزینش و انتخاب اصلح تاکيد کرد و افزود: اميدوارم در فضایي صميمي و به دور از هر گونه نگاه خاص به انتخاب متخصصین متعهد برای شرکت بپردازیم.

رييس هيات مديره و مدير عامل شرکت فرودگاه ها عنوان کرد: تصميم هاي راهبردي در شرکت فرودگاه ها در حال اجرا است که مي توان به تفويض اختيار به ۱۰ فرودگاه کشور، فعال کردن موضوع هوانوردي عمومي به عنوان بحث مهم در وزارتخانه و در سطوح عالي کشور اشاره کرد.

اميرمکري در ادامه به سه اقدام مهم شرکت فرودگاه ها اشاره کرد و گفت: پيگيري خريد هواپيماي فلايت چک دوم، بهره برداري از امکانات شعب مرکز وارسی پروازی و خدمات هوایی در فرودگاه هاي کشور در امر آموزش با مشارکت بخش خصوصي، پيگيري جهت اخذ مجوز از سازمان هواپيمايي کشوري براي فعاليت هاي ايرتاکسي از مهمترين اين اقدامات است.

وی در پایان گفت: با ورود هواپيماي دوم فلايت چک امکان فروش خدمات فلايت چک به ساير سازمان ها و کشورهاي همسايه فراهم خواهد شد