شناسهٔ خبر: 75621 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی خبر داد:

پیشرفت ۴۸.۴ درصدی اجرای طرح ابرار در استان مرکزی

غلطك مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی از پیشرفت ۴۸.۴ درصدی پروژه های راه روستائی (طرح ملی ابرار) در استان خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از روابط عمومی اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی، علی زندی‌فر در خصوص اقدامات انجام شده توسط این اداره کل در حوزه تکمیل پروژه‌های راه روستایی در قالب اجرای طرح ابرار بیان کرد: با توجه به نزول زودهنگام رحمت الهی به صورت برف و باران نسبت به سال گذشته در استان مرکزی و آماده‌سازی دستگاه‌های مورد نیاز جهت برفروبی، حمل نمک و ماسه و نیز آماده‌باش ادارات شهرستان‌ها، متاسفانه امکان ادامه عملیات راهسازی توسط دستگاه‌های امانی شهرستان‌ها میسر نبوده است.

وی با اشاره به پیشرفت ۴۸.۴ درصدی طرح ابرار در سال ۹۸ افزود: در حال حاضر دو پروژه راه روستایی در شهرستان اراک در حال اجراست که زیرسازی و آسفالت محور قره‌کهریز به طول ۳ کیلومتر به ۵۰ درصد پیشرفیت فیزیکی رسیده است و پروژه زیرسازی و آسفالت محور طرمزد به طول ۱.۵ کیلومتر به پیشرفت ۱۰۰ درصدی رسید.

زندی‌فر اضافه کرد: پروژه زیرسازی و آسفالت محور کاظم‌آباد شهرستان خمین نیز به اتمام رسید، اما پروژه‌های زیرسازی محور کزاز در شهرستان شازند، زیرسازی بند نقین و پروژه زیرسازی محور امامزاده خورق ساوه و پروژه زیرسازی محور فریسمانه در تفرش هر کدام ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی پروژه زیرسازی محور موک در شهرستان خنداب با ۳۲ درصد پیشرفت، زیرسازی محور امیرآباد آشتیان و زیرسازی محور دروازه میچینگ هر کدام با ۲۵ درصد پیشرفت را از دیگر پروژه‌های طرح ابرار در استان برشمرد.