شناسهٔ خبر: 75673 - سرویس استان‌ها

ابلاغ احکام اعضای هیات اجرایی محله های هدف شهرهای استان قزوین

دريافت حكم با حکمی از سوی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران و همچنین استاندار قزوین؛ معاون عمرانی استاندار، مدیرکل راه و شهرسازی و شهردار قزوین به عنوان اعضای هیات اجرایی محله های هدف شهرهای استان قزوین منصوب شدند.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، سیدمحمد پژمان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در سفر به استان قزوین این احکام را ابلاغ کرد.

بر اساس این احکام علی فرخ زاد، معاون عمرانی استاندار به عنوان رییس، محمد درافشانی سرپرست شهرداری قزوین به عنوان دبیر و ابراهیم مبارک قدم مدیرکل راه و شهرسازی به عنوان عضو هیات اجرایی محله های هدف شهرهای استان قزوین منصوب شدند.

این هیات با توجه به مصوبه ستاد بازآفرینی و با بهره گیری از اختیارات حاصله از مصوبه شماره ۱۱/۵۹۰ هیات مدیره شرکت بازآفرینی شهری ایران با هدف راهبری اجرای برنامه بازآفرینی محله های هدف، کاهش بوروکراسی اداری و تسریع در اجرای برنامه بازآفرینی تشکیل شده است.

احیای بافت های فرسوده شهری، بهسازی و نوسازی، ویژه نوسازی مسکن، استفاده از تجربیات گذشته ضمن توجه به حقوق و هویت شهروندان و جلب مشارکت ذی نفعان به بهسازی و نوسازی بافت های فرسوده و توانمندسازی سکونتگاه های غیر رسمی با استفاده از تمامی ظرفیت ها و استعدادهای بالقوه ملی و استانی از جمله اهداف و برنامه های تعیین شده در احکام اعضای هیات اجرایی است.