شناسهٔ خبر: 75676 - سرویس استان‌ها

رییس اداره فنی و امور مهندسان مشاور راه و شهرسازی استان اردبیل:

احداث ۳۲۷ کیلومتر باند دوم در استان اردبیل در دست مطالعه است

پروژه رییس اداره فنی و امور مهندسان مشاور راه و شهرسازی استان اردبیل گفت : مجموع طول راههای در دست مطالعه استان جهت احداث باند دوم به طول ۳۳۷ کیلومتر است.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رساني اداره كل راه و شهرسازی استان اردبیل، سید محمد رضی نژاد رییس اداره فنی و امور مهندسان مشاور راه و شهرسازی استان اردبیل با اعلام این مطلب گفت: برای ایجاد هماهنگی نوع راه با حجم ترافیک در بلند مدت و همچنین به منظور ایجاد شرایط ایمن برای استفاده کنندگان از راههای مواصلاتی استان، مطالعات بهسازی و احداث باند دوم در سطح راههای استان انجام می شود.

وی گفت : به همین دلیل و به منظور توسعه راههای شریانی استان، اداره فنی و امور مهندسان مشاور اداره کل راه و شهرسازی مطالعات احداث باند دوم محورهای رضی- گرمی، گرمی- بیله سوار، بیله سوار- پارس آباد و سه راهی سربند به سه راهی مشکین شهر را در دست اقدام دارد.

رئیس اداره فنی و امور مهندسان مشاور در ادامه محور اردبیل – سرچم ، مشکین شهر – اهر و همچنین محور نیر – سراب را بعنوان سایر محورهای در دست مطالعه در استان نام برد.

رضی نژاد افزود : مجموع طول راههای در دست مطالعه استان جهت احداث باند دوم  ۳۳۷ کیلومتر است که توسط ۷ شرکت مهندسان مشاور ذی صلاح در حال انجام است. با احداث این مسیرها نیاز بزرگراهی استان در بلند مدت مرتفع خواهد شد.