شناسهٔ خبر: 75682 - سرویس بنادر و دریانوردی

وزیر صنعت در بازدید از بندرامیرآباد خواستار شد

حمایت همه جانبه دولت از تولیدکنندگان در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید

بازدید وزیر صنعت، معدن و تجارت از ظرفیت ها و توانمندی های عملیاتی و کارخانه های مستقر در اراضی پسکرانه منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، رضا رحمانی؛ وزیر صنعت، معدن و تجارت به همراه احمد حسین زادگان؛ استاندار مازندران و جمعی از نمایندگان مردم مازندران در مجلس ضمن بازدید از بندر امیرآباد با قابلیت های لجستیکی، بندری و دریایی این بندر آشنا شدند.

وزیر صمت از کارخانه های تولیدی واقع در اراضی منطقه ویژه بازدید و از نزدیک درجریان مسائل و مشکلات این بنگاه های اقتصادی قرار گرفت.

رضا رحمانی در این بازدید گفت: این سفر فرصتی است تا از زحمات سرمایه گذاران بخش خصوصی در ایجاد فرصت های شغلی و رونق تولید تشکر کرد.

وی در ادامه خواستار حمایت همه جانبه دولت از تولیدکنندگان در ستاد "تسهیل و رفع موانع تولید" شد.

به گزارش سازمان بنادر و دریانوردی، سیاوش رضوانی؛ مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد نیز در این دیدار به تبیین رویکردها و برنامه های این بندر جهت رونق تولید در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی پرداخت و عملکرد بندرامیرآباد را با ارائه آمارهای معتنی در بخش های مختلف اعم از صادرات، واردات، تخلیه و بارگیری و جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی بیان کرد.