شناسهٔ خبر: 75723 - سرویس استان‌ها

با حضور مدیران کل راه و شهرسازی و راهداری و حمل و نقل جاده ای:

جلسه پیگیری راه های سطح استان خراسان شمالی برگزار شد

جلسه معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی خراسان شمالی از برگزاری جلسه پیگیری راه های سطح استان با حضور مدیراين اداره کل و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی، علی علیمردانی اظهار داشت: در جلسه ای که در محل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان برگزار شد، مسائل و مشکلات پروژه های راه های سطح استان مورد بررسی قرار گرفت و دیدگاه های دو اداره کل بیان شد.

علیرضا مصطفی زاده بورا ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی نیز در این جلسه گفت: بحث ارتباط و زیر ساخت های شهری ، از جمله راه ها ، جایگاه بالایی دارد و می تواند در توسعه استان کمک شایانی کند پس لازم است به این بحث توجه بیشتری شود.

وی اضافه کرد: برای رسیدن به جایگاه اصلی استان در بحث راه ها کمبود هایی هم وجود دارد ولی با همدلی دو اداره کل این کمبودها قابل جبران هستند.

علی اصغر بدیعی مقدم ،مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خراسان شمالی نیز در این جلسه افزود: استان خراسان شمالی جزو آن دسته از استانهایی است که دو اداره کل راه و شهرسازی و راهداری حمل و نقل جاده ای در بحث تفکیک خوب عمل کرده و کارکنان دو اداره کل به خوبی در بحث اجرا و پیگیری پروژه های راه با هم هماهنگ هستند و موانع و مشکلات در این بحث وجود ندارد.