شناسهٔ خبر: 75773 - سرویس وزارتی

سه نفر از اعضای دوره هشتم سازمان نظام مهندسی ساختمان برگزیده شدند

گزینه ریاست در انتظار نظر رییس جمهور

مراسم تکریم و معارفه اعضای دوره هشتم سازمان های نظام مهندسی ساختمان کشور با حضور وزیر راه و شهرسازی در مراسم رای‌گیری برای انتخاب سه نفر از اعضای شورای مرکزی سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان به منظور تصدی ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان، احمد خرم، عباس وثیق نیا و بهمن مومنی مقدم انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، امروز یازدهم آذرماه همزمان با مراسم تکریم و معارفه اعضای سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان کشور که با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی و اعضای دوره هفتم و همچنین منتخبان دوره هشتم سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان کشور در ساختمان دادمان برگزار شد، مراسم رای گیری برای معرفی سه نفر از اعضا به منظور تصدی ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور و معرفی به رییس جمهوری نیز انجام گرفت.

در مراسم رای‌گیری، از بین اعضای ۲۵ نفره شورای مرکزی دوره هشتم سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان، سه نفر که عبارت‌اند از آقایان احمد خرم، عباس وثیق نیا و بهمن مومنی مقدم انتخاب شدند که اسامی آن ها برای انتخاب نهایی به رییس جمهوری ارائه می شود. مقرر است تا از بین این سه نفر، یک نفر به عنوان ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، ایفای مسئولیت کند.

گفتنی است در مراسم امروز، محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان، مهران کفاش معاون امور حقوقی و مجلس وزارت راه و شهرسازی، طاعتی مقدم مدیرکل حوزه وزارتی، سیدعیسی حسینی مدیرکل حراست وزارت راه و شهرسازی و حامد مانی‌فر مدیرکل دفتر توسعه مقررات ملی ساختمان حضور به هم رساندند.