شناسهٔ خبر: 7578 - سرویس مسکن و شهرسازی

در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی عنوان شد:

اظهارات مسئولان درباره زمان افتتاح واحدهای مسکن مهر کوزو در پردیس/ بهره‌برداری ۵ هزار واحد در نیمه نخست سال

احمد اصغری مهرآبادی دو مقام مسئول مرتبط با مسکن مهر آخرین آمار و ارقام مربوط به زمان افتتاح واحدهای فاز کوزو را در شهر جدید پردیس اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حبیب‌اله طاهرخانی عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید و معین ویژه مسکن مهر پردیس و احمد اصغری‌مهرآبادی قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر از افتتاح بخشی از واحدهای کوزو در نیمه نخست سال جاری خبر دادند. 

طاهرخانی با اشاره به میزان کلی پیشرفت فیزیکی واحدهای کوزو در شهر پردیس به پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گفت: بر اساس آخرین آمار، حدود ۱۰ هزار واحد مسکن مهر کوزو در مرحله نازک‌کاری و آماده افتتاح است، همچنین واحدهای کوزو در مجموع ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

وی ضمن تاکید بر اینکه باید روند افتتاح واحدهای مسکن مهر پردیس سرعت مناسبی بگیرد از تکمیل تونلی واقع در نزدیکی فازهای کوزو برای تسهیل دسترسی خبر داد و افزود: از ۱۰ هزار واحد دارای متقاضی و آماده در فاز کوزو پنج هزار واحد باید در ۶ ماه نخست امسال به بهره‌برداری برسد.

معین ویژه پردیس از آماده‌سازی پمپاژ و آب این واحدها نیز خبر داد و به تلاش‌ها برای تکمیل دسترسی‌ها و تاسیسات همچنین دریافت تاییدیه استاندارد آسانسورها اشاره کرد.

اظهارات مهرآبادی درباره کوزو

در همین‌باره مهرآبادی به خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گفت: واحدهای مسکن مهر کوزو پیشرفت خوبی دارند و تا پایان سال افتتاح‌هایی خواهیم داشت اما بخشی از این واحدها آماده شده و منتظر نصب کامل مخزن آب هستیم.

وی درباره فعالیت‌های انجام شده برای همکاری بیشتر وزارت نیرو با وزارت راه و شهرسازی برای تکمیل خدمات زیربنایی توضیح داد: جلساتی با نمایندگان وزارت نیرو برگزار شده تا نیازهای مالی خود را به منظور دریافت بخشی از اعتبارات توسط وزارت راه و شهرسازی اعلام کنند. وزارتخانه در حد توان به وزارت نیرو کمک می‌کند و بخشی از هزینه‌ها را برای تکمیل خدمات متقبل می‌شود. 

شرکت کوزو در شهر جدید پردیس مجری ساخت و ساز ۳۳ هزار واحد مسکن مهر است./