شناسهٔ خبر: 75799 - سرویس استان‌ها

آزادسازی ۹۲۵ متر مربع از اراضی ملی در لارستان

رفع تصرف مدیریت املاک و حقوقی راه وشهرسازی لارستان از بازپس گيری ۹۲۵متر مربع اراضی ملی از سود جویان خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی لارستان، محمدصادق یادگار مدیریت املاک و حقوقی در خصوص دو رفع تصرف در حوزه استحفاظی این اداره کل اظهار داشت: یگان حفاظت از اراضی با همكاری دستگاه قضا و نیروی انتظامی دو زمین به ابعاد ۹۲۵ متر مربع در دو شهر اشکنان و خور رفع تصرف کرده و از متصرفان باز گرفت .

وی افزود: یک قطعه زمین در اشکنان با مساحت ۶۲۵متر مربع به ارزش دو میلیارد و پانصد میلیون ریال و یک قطعه زمین در شهر خور با ابعاد ۳۰۰ متر مربع به ارزش یک میلیارد و پانصد میلیون ریال  توسط سودجویان تصرف شده بود که پس از تشکیل پرونده و دستور قضایی از متصرفان بازپس گرفته شد.

مدیر املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی لارستان گفت: در راستای انجام منویات مقام معظم رهبری در مورد زمین‌خواری و کوه‌خواری و برای حفظ حقوق بیت‌المال یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی لارستان با همکاری روسای محترم دادگستری و دادستان‌های اقدام به رفع تصرف از اراضی ملی می‌کند.  نیروهای یگان حفاظت این اداره کل به صورت شبانه‌روزی در حال گشت‌زنی و حفاظت از اراضی ملی هستند. همشهریان عزیز در صورت مشاهده هرگونه تصرف اراضی دولتی چه در سطح شهر و چه در روستا‌ها با شماره تلفن یگان حفاظت این اداره کل  ۰۷۱۵۲۲۵۵۶۴۰ تماس بگیرد.