شناسهٔ خبر: 75904 - سرویس استان‌ها

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان:

پروژه های مسکن مهر باید دغدغه همه مسئولان باشد

عبيات معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: پروژه های مسکن مهر باید دغدغه همه مسئولان اجرایی خوزستان باشد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان، نشست شورای مسکن استان به ریاست غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان و با حضور محمد مهدی بلوردی معاون فنی و مهندسی سازمان ملی زمین و مسکن کشور در محل استانداری خوزستان برگزار شد.

فاضل عبیات معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان در این نشست گفت: پروژه های مسکن مهر باید دغدغه همه مسئولان باشد و پروژه های معطل زیادی در سطح استان داریم که در بازدیدهای قبلی و همچنین بازدید روز گذشته نشان دهنده این امر است که جای دغدغه مندی همه ما را دارد.

معاون استاندار خوزستان افزود: انتظار داریم از دستگاه‌های خدمات‌رسان از جمله آب و فاضلاب اقدامات لازم در زمینه انجام مناقصات برای این پروژه ها را داشته باشند.

عبیات اظهار داشت: دستگاه های اجرایی در صورتی که برای برنامه های سال ۹۸ خود از اعتبار کافی برخوردار نیستند برای استفاده از اعتبارات ملی در سال آینده برنامه ریزی كنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان عنوان کرد: در سایت هایی که این پروژه ها در حال اجراست لازم است موضوع تامین امنیت و حراست از این اماکن مورد توجه ویژه قرار گیرد.

عبیات تاکید کرد: از بانک‌ها انتظار می‌رود که چه در بحث تفکیک و چه در موضوع تمدید قرارداد ها همکاری‌های بیشتری را داشته باشند.

در این نشست دستگاه های مختلف اجرایی به ارائه گزارشی از اقدامات قبلی و برنامه های آینده خود پرداختند و موانع اجرایی و مشکلات پروژه های مسکن مهر مورد بحث و بررسی قرار گرفت.