شناسهٔ خبر: 75930 - سرویس استان‌ها

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد

توزیع ۲۴ هزار لاستیک بین ناوگان عمومی بوشهر

لاستیک کامیون از ابتدای طرح توزیع لاستیک تاکنون بیش از ۲۳هزار ۸۸۱حلقه انواع لاستیک بین ناوگان عمومی بین شهری توزیع شده است.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از روابط عمومي اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر،  سید حمیدرضا علم گفت: از ابتدای طرح توزیع لاستیک تا پایان آبان ۹۸مجموعا ۲۳هزار ۸۸۱حلقه لاستیک بین رانندگان و مالکان ناوگان عمومی بین شهری  استان توزیع شده است .

وی افزود: لاستیک های توزیع شده شامل تعداد ۹هزار ۸۲۳حلقه لاستیک دارای سایز ۳۱۵ و تعداد ۳هزار۶۱۱حلقه لاستیک دارای سایز ۳۸۵ و تعداد ۱۰هزار ۴۴۷حلقه سایز ۱۲۲۴مورد استفاده ناوگان عمومی است.

علم تصریح کرد : لاستیک های توزیع شده با نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار و نظارت مسئولان مربوطه تحویل رانندگان و مالکان ناوگان عمومی می گردد و عاملان توزیع در شهرستان ها حق هیچگونه دریافت وجه اضافه را ندارند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان افزود : همه رانندگان و مالکان ناوگان عمومی که اسناد حمل و نقل را همراه داشته باشند و بر اساس ضوابط حمل و نقل عمومی پیمایش لازم را نیز داشته باشند به آنها لاستیک تحویل داده می‌شود .

وی گفت : انواع تانکر ،تریلر ، کمپرسی و اتوبوس های بین شهری که دارای شرایط لازم باشند می‌توانند از عاملان توزیع لاستیک دریافت کنند و چنانچه تاکنون موفق به دریافت لاستیک نشده اند میتوانند با مراجعه به عاملان توزیع سهمیه خود را دریافت کنند .

علم اضافه کرد:براساس امارهای موجود هم اکنون تعداد ۵هزار ۷۴۵ انواع کامیون با تعداد ۶هزار۸۶۰ راننده و تعداد ۵۵۰دستگاه اتوبوس باتعداد۸۵۰راننده درسطح استان فعالیت دارند که وظیفه جابجایی کالا و مسافر استان رابرعهده دارند.