شناسهٔ خبر: 76018 - سرویس استان‌ها

صبح امروز انجام شد:

آغاز ثبت نام طرح اقدام ملی مسكن در استان خراسان رضوی/ مهلت سه روزه به متقاضيان جهت ثبت نام در طرح اقدام ملی مسكن

عبدالهي مديركل راه و شهرسازی خراسان رضوي سهم این استان از طرح ملی مسکن را ۵ هزار و ۶۳۰ واحد اعلام کرد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رساني اداره كل راه و شهرسازي استان خراسان رضوي، محمدرضا اخوان عبداللهيان با اعلام اين خبر گفت: برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن در مرحله نخست براي ۳۵ شهر استان خراسان رضوي به استعداد ۵۶۳۰ واحد به دو روش اجاره داري بلند مدت و فروش اقساطي زمين، تأمين امكانات گرديده است كه اين واحدها با تسهيلات بانكي و آورده نقدي متقاضيان واجد شرايط ساخته خواهد شد.

وی افزود: شرایط ثبت نام این طرح در ساير شهرهاي استان كه فعلا در سايت اعلام نشده، پس از فراهم شدن امكانات در مراحل بعدي اعلام خواهد شد.

مديركل راه و شهرسازي خراسان رضوي تصريح كرد:‌ بر اساس برنامه ریزی وزارت راه و شهرسازی، ثبت نام از متقاضیان واجد شرایط در استان خراسان رضوي از امروز سه شنبه  ۱۹  آذر ماه سال جاری به طور رسمی آغاز شده که متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت www.tem.mrud.ir شروط ثبت نام را مطالعه و جهت ثبت نام اقدام کنند.

وي با بيان اينكه برای این طرح وام ۷۵ میلیون تومانی با نرخ بهره ۱۸ درصد و دوره مشاركت حداكثر دوساله و باز پرداخت ۱۰ ساله در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: برای شناسایی افراد داراي مسكن ملكي سامانه استعلام وزارت راه و شهرسازی به سازمان ثبت اسناد و املاک متصل شده است.