شناسهٔ خبر: 76031 - سرویس مسکن و شهرسازی

دفتر اقتصاد مسکن اعلام کرد؛

اتمام ظرفیت ۹ شهر طرح اقدام ملی در فاز چهارم/ ادامه ثبت‌نام در استان‌های سمنان، آذربایجان غربی، ایلام، خراسان رضوی و سیستان و بلوچستان

افتتاح پروژه هاي عمراني شهر جديد پرند با حضور معاون وزير راه و شهرسازي دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی ضمن اعلام آغاز ثبت نام طرح اقدام ملی در استان های فاز چهارم این طرح از پایان ثبت نام در ۹ شهر این استان ها خبر داد و گفت: ثبت نام طرح اقدام ملی از امروز تا ساعت ۲۴ روز جمعه ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، ثبت نام متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن که از ۱۰ صبح امروز ۱۹ آذر در استان های خراسان رضوی، ایلام، ایرانشهر، آذربایجان غربی و سمنان آغاز شده است تاکنون در ۹ شهر تکمیل ظرفیت شده و به اتمام رسیده است.

به گفته دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی، در استان سمنان شهرهای سمنان و شهمیرزاد، در استان ایلام شهرهای آبدانان، آرکواز، ایلام و سرابله، در استان آذربایجان غربی شهرهای اشنویه و شاهین دژ، و در استان خراسان رضوی شهر کاشمر از جمله شهرهای استان های فاز چهارم طرح اقدام ملی هستند که ظرفیت آن‌ها تکمیل شده است.

گفتنی است، تاکنون طرح اقدام ملی مسکن در ۱۳ استان به اتمام رسیده است و متقاضیان بر اساس اعلام قبلی و با توجه به شروط اصلی تعیین شده برای این طرح می‌توانند با مراجعه به نشانی tem.mrud.ir   نسبت به ثبت نام طرح اقدام  ملی مسکن اقدام کنند.

بر اساس این گزارش، در طرح اقدام ملی مسکن ۴۰۰ هزار واحد مسکونی طی امسال و سال آتی در سراسر کشور  احداث و بهره برداری می شود که ۲۰۰ هزار واحد آن در شهرهای جدید و توسط شرکت عمران شهرهای جدید، ۱۰۰ هزار واحد آن در بافت فرسوده و توسط شرکت بازآفرینی شهری ایران و ۱۰۰ هزار واحد آن در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت و توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی احداث خواهد شد.