شناسهٔ خبر: 76072 - سرویس مسکن و شهرسازی

امروز در سازمان ملی زمین و مسکن انجام شد

انتصاب مدیرکل منابع انسانی، پشتیبانی و رفاه

انتصاب آیین تکریم و معارفه مدیرکل منابع انسانی سازمان ملی زمین و مسکن با حضور عضو هیات‌مدیره این سازمان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی سازمان ملی زمین و مسکن، عبداله بهادری، عضو هیات‌ مدیره سازمان ملی زمین و مسکن در آیین تکریم و معارفه مدیرکل دفتر منابع انسانی، پشتیبانی و رفاه این سازمان از اقدامات و خدمات "صابر شفائی" مدیرکل سابق این دفتر قدردانی و برای "غلامرضا غلامی" مدیرکل جدید، آرزوی موفقیت کرد.

وی، ایجاد تحول در سازمان را امری اجتناب‌ناپذیر خواند و ابراز امیدواری کرد: با تغییر و اضافه‌شدن فاکتورهای تجربه و تخصص، شاهد سرعت‌بخشی در اجرای ماموریت‌های محوله به سازمان در بخش منابع انسانی باشیم.

عضو هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن، اولویت‌های کاری مدیرکل دفتر منابع انسانی، پشتیبانی و رفاه این سازمان را ساماندهی نیروی انسانی، ایجاد تعادل در منابع انسانی سازمان، ساماندهی روند اجرای مناقصات، ترویج فرهنگ جانشین‌پروری و شایسته‌گزینی و همچنین شناسایی و ساماندهی ظرفیت‌های قانونی برای بالاتربردن امکانات رفاهی کارکنان  عنوان کرد.

غلامرضا غلامی، مدیرکل دفتر منابع انسانی، پشتیبانی و رفاه سازمان ملی زمین و مسکن نیز در این مراسم با اشاره به نقش و جایگاه منابع انسانی در پیشبرد اهداف و سیاست‌های سازمان گفت: استفاده بهینه از تمام ظرفیت‌های قانونی درجهت ارائه خدمات مناسب به همکاران از جمله اولویت‌های اصلی این دفتر است.

وی بر بحث گسترش آموزش‌های کاربردی در سازمان تاکید و عنوان کرد: کارمندان باید به‌صورت چندمنظوره آموزش داده شوند تا بتوانند در کارها و بخش‌های متفاوت در سازمان مثمر ثمر باشند.

مدیرکل دفتر منابع انسانی، پشتیبانی و رفاه سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به اهمیت مدیریت مشارکتی در سازمان‌ها پیشنهاد تشکیل شورای مشورتی با حضور پیشکسوتان و مدیران با سابقه سازمان جهت هم‌فکری در برنامه‌ریزی‌های سازمانی را مطرح کرد.

مولدسازی دارایی‌های سرمایه‌ای دولت، بهسازی ناوگان حمل و نقل سازمان، مسئولیت‌پذیری و پاسخگویی به اشکالات موجود و آگاه‌سازی کارکنان از حقوق و امکانات قانونی خود از دیگر اولویت‌های موردنظر مدیرکل دفتر منابع انسانی، پشتیبانی و رفاه سازمان ملی زمین و مسکن بود.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیری توسط عبداله بهادری عضو از زحمات و خدمات صابر شفایی مدیر کل سابق دفتر منابع انسانی، پشتیبانی و رفاه سازمان ملی زمین و مسکن قدردانی شد.