شناسهٔ خبر: 76221 - سرویس مسکن و شهرسازی

همزمان با گرامیداشت هفته پژوهش در مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی انجام شد

معرفی و قدردانی از پژوهشگران برتر مجموعه وزارت راه و شهرسازی

بزرگداشت هفته پژوهش در مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی همزمان با گرامیداشت هفته پژوهش به همت مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی از پژوهشگران برتر مجموعه وزارت راه و شهرسازی در شرکت ها و سازمان های تابعه قدردانی شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در مراسم گرامیداشت هفته پژوهش که در مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی برگزار شد از پژوهشگران برتر در حوزه های مختلف مجموعه وزارت راه و شهرسازی قدردانی شد.

در بخش اول قدردانی از پژوهشگران برتر از اعضای تهیه و تدوین پیوست ششم از ویرایش چهارم آیین‌نامه طراحی ساختمان‌ها در برابر زلزله (استاندارد ۲۸۰۰) با عنوان ضوابط طراحی لرزه‌ای و اجرای اجزای غیرسازه‌ای قدردانی شد. در این بخش با ارایه لوح تقدیر از ابوالفضل آجرلو، سهیل اخوان، مسعود افراز، عاطفه جهان‌محمدی، نادر خواجه احمد عطاری،مژده زرگران، رضا غفاری، کوروش غفاری، مجید محمدی، وحید کیانی، حامد مانی‌فر، علی‌اکبر آقاکوچک، محمدتقی کاظمی، عبدالرضا سروقد مقدم و حسن مقدم، قدردانی شد.

در بخش تقدیر از مجری پروژه، تدوین کننده و دبیر کمیته تخصصی بازنگری در امر تدوین سومین ویرایش ضوابط و مقررات شهرسازی و معماری برای افراد دارای معلولیت از مهندس شعله نوذری قدردانی شد.

در ادامه این بخش، از مهندس باقر امیدی، مهندس ساره ایزدی و مهندس مجید قدمگاهی به دلیل اخذ اعتبارسنجی و امتیازدهی اختراع دستگاه آزمایشگاهی نصب شیرآلات ساختمانی اهرمی از سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران قدردانی شد.

در بخش دوم تقدیر از پژوهشگران برتر و در قسمت معرفی کارشناسان برتر پژوهشی سازمان‌های تابعه، مجتبی بهابادی، مسعود محبی و زهره داوودپور به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کرد و مورد تقدیر قرار گرفتند. همچنین در بخش معرفی و تقدیر از کارشناسان برتر پژوهشی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی نیز رضا دزفولیان، فهیمه یاری و الهام هراتیان رتبه اول تا سوم را کسب کردند.