شناسهٔ خبر: 76262 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راه و شهرسازی خبر داد

آغاز ثبت نام از متقاضیان طرح اقدام ملی تولید مسکن در استان اردبیل

اقدام ملي مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از آغاز ثبت نام متقاضیان مسکن در قالب طرح اقدام ملی تولید مسکن در استان اردبیل از امروز خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره كل راه و شهرسازي استان اردبيل، محبوب حیدری با اعلام این مطلب اظهار داشت: فاز ششم ثبت نام متقاضیان در سامانه طرح اقدام ملی مسکن در شهرهای پنج استان فارس، آذربایجان شرقی، مرکزی، بوشهر و اردبیل براساس ظرفیت های مشخص شده از ساعت ۱۰ صبح امروز سه‌شنبه مورخ ۲۶ آذر آغاز و تا ساعت ۲۴ روز جمعه مورخ ۲۹آذر پایان می‌پذیرد.

وی گفت: سهمیه استان اردبیل در این طرح ۴ هزار واحد تعریف شده که البته بخشی از این واحدها از طریق تسهیلات بافت فرسوده و همچنین اعطای تسهیلات از طریق صندوق مسکن یکم به ثمر خواهد نشست.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از تامین زمین مورد نیاز برای احداث واحدهای مسکونی طرح اقدام ملی خبر داد و خاطرنشان کرد: ۵۳۰ واحد در سه نقطه اردبیل شامل شهرک اندیشه، محدوده وحدت و همچنین داخل شهر اردبیل و پارس‌آباد ۵۰۰ واحد و در سایر شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت ۶۰۰ واحد احداث خواهد شد.

حیدری افزود: متقاضیان واجد شرایط می‌توانند برای ثبت نام به سایتtem.mrud.ir مراجعه کرده و اطلاعات خود را بارگذاری کنند تا با تائید نهایی از مزایای مسکن اقدام ملی بهره‌مند شوند.

حیدری ادامه داد: افرادی می‌توانند در سامانه ثبت نام کنند که فاقد مسکن بوده و از اول فروردین سال ۸۴ مسکن نداشته باشند.

وی بیان کرد: افرادی که از اول انقلاب نسبت به دریافت تسهیلات مسکن، زمین و واحد مسکونی اقدام نکرده و فرم «ج» آنها سبز باشد در اولویت دریافت مسکن اقدام ملی خواهند بود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: متاهلین و سرپرستان خانوار از امتیاز ویژه برخوردار هستند و باید متقاضیان پنج سال سکونت خود را در شهر انتخابی خود محرز کرده و برای آن دلایل و مستنداتی قید کنند.