شناسهٔ خبر: 76263 - سرویس وزارتی

معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد

نمایشگاه چهارم فرصتی برای تحقق اهداف دیپلماسی حمل‌ونقل/ برگزاری نمایشگاه مجازی حمل‌ونقل در دهه فجر

شهرام آدم نژاد معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی برگزاری چهارمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل، لجستیک و صنایع وابسته را فرصتی برای تحقق اهداف دیپلماسی حمل‌ونقل خواند و گفت: تعاملات گسترده‌ای با بازیگران لجستیک، استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های دانش بنیان برقرار شده است.

­به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، شهرام آدم‌نژاد در مراسم اختتامیه چهارمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل، لجستیک و صنایع وابسته ضمن تقدیر و تشکر از دست‌اندرکاران و مسئولین برگزاری این رویداد بزرگ حمل‌ونقلی اظهار داشت: حمل‌ونقل خانواده بسیار بزرگی است و تقریباً هیچ فردی وجود ندارد که با خدمات حوزه حمل‌ونقل مرتبط نباشد.

وی افزود: در چهارمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل، لجستیک و صنایع وابسته ۳۸۷ شرکت و سازمان از جمله ۱۲۰ شرکت دانش‌بنیان حضور داشتند که نسبت به نمایشگاه دوره قبل ۳۰ درصد افزایش داشته است.

معاون حمل ونقل وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه نمایشگاه امسال فرصتی برای تحقق اهداف دیپلماسی حمل و نقل بوده است، گفت: ارتباط گسترده‌ای با بازیگران لجستیک، استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان برقرار شده است و  شاهد مشارکت حداکثری متخصصین و صاحبان دانش فنی روز هستیم.  

وی از برگزاری نمایشگاه مجازی حمل‌ونقل در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: با هماهنگی انجام شده با معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از سال آینده کنفرانس بین‌المللی حمل‌ونقل و ترافیک هم زمان با هفته حمل‌ونقل برگزار می‌شود.  

معاون وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: نمایشگاه صدای کوچکی از تلاش‌ها و خدمات بخش حمل‌ونقل است؛ بخش‌هایی که در بازار کار دیده نمی‌شوند؛ بخش‌هایی که با حضور بیش از ۲۰۰ جوان با حداقل سن ۱۴ سال به بالا کارهای نوآورانه و ایده‌های خلاقانه‌ای داشته‌اند.

آدم‌نژاد یادآور شد: در چهارمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل، لجستیک و صنایع وابسته بسیاری از شرکت‌های فعال در حوزه حمل‌ونقل طبق منویات وزیر با یکدیگر براساس آخرین دستاوردها به تبادل اطلاعات پرداختند.