شناسهٔ خبر: 76371 - سرویس مسکن و شهرسازی

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن خبر داد

ثبت نام ۴۰۵۴۳ نفر در استان تهران/ تکمیل ظرفیت ثبت‌نام در قزوین، بیرجند، پاکدشت و هشتگرد

ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در تهران و نه استان دیگر از سی ام آذر مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن با اعلام این مطلب که در هنگام ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن از متقاضیان هیچگونه وجهی دریافت نخواهد شد از تکمیل ظرفیت ثبت نام طرح اقدام ملی در استان قزوین خبر داد و گفت: در استان تهران ۴۰۵۴۳ نفر و در استان البرز ۵۳۶۶۱ نفر تا ساعت ۱۲ ثبت‌نام کرده‌اند.

پروانه اصلانی، مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، روند ثبت‌نام طرح اقدام ملی را در استان‌های تهران، قزوین و البرز و همچنین مرحله دوم ثبت‌نام را در استان‌های اصفهان، کرمان، خراسان‌جنوبی، زنجان و هرمزگان تشریح کرد.

اصلانی با تاکید بر اینکه برای ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن از متقاضیان مبلغی دریافت نمی‌شود، خاطرنشان کرد: ثبت‌نام در استان‌های تهران، البرز و قزوین در مرحله اول و در استان‌های هرمزگان، زنجان، خراسان‌جنوبی، کرمان و اصفهان در مرحله دوم، از امروز ۳۰ آذرماه  آغاز شده است.

به گفته وی، برای استان کرمان علاوه بر شهرهای اعلام شده، ثبت نام در شهرهای جوپار، باغین، رابر، محی آباد و دهج نیز انجام خواهد شد.

بیرجند تکمیل ظرفیت شد

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن همچنین روند ثبت نام را تا ساعت 12:30 امروز 30 آذرماه اعلام کرد و گفت: در استان تهران ۴۰۵۴۳ نفر، در استان البرز ۵۳۶۶۱ نفر و استان قزوین ۱۹۴۵ نفر ثبت‌نام کرده‌اند. در خراسان جنوبی، بیرجند تکمیل ظرفیت شد و در استان هرمزگان نیز ثبت نام در بندر جاسک درحال انجام است.

اصلانی از ثبت‌نام ۶۷ هزار واحد مسکونی برای استان تهران در مرحله اول ثبت‌نام خبر داد و گفت: پالایش‌ها بعد از تکمیل ظرفیت انجام می‌شود که امیدوار هستیم بتوانیم در هفته‌های آتی، پالایش‌ها را نهایی کنیم. همچنین اطلاعات  برای متقاضیان واجد شرایط بعد از پالایش از طریق پیامک ارسال خواهد شد.  

اصلانی در نهایت از تکمیل ظرفیت ثبت‌نام در شهرهای قزوین، بیرجند، پردیس، پاکدشت و هشتگرد خبر داد.