شناسهٔ خبر: 76384 - سرویس مسکن و شهرسازی

روند ثبت نام تا ساعت ۱۵:۵۵ روز ۳۰ آذر اعلام شد

پایان ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن در استان‌های تعیین شده به غیر از سه شهر

افتتاح بيش از پنج هزار واحد مسكن مهر شهر جديد پرديس با حضور وزیر راه و شهرسازی دفتر اقتصاد مسکن روند ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن را در روز ۳۰ آذر برای استان‌های تهران، البرز، قزوین، خراسان جنوبی، زنجان، کرمان، هرمزگان و اصفهان تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی تازه ترین آمار از روند ثبت نام طرح اقدام ملی را تا ساعت ۱۴:۱۵ اعلام کرد.

بر اساس آمار ارایه شده از سوی دفتر اقتصاد مسکن، تاکنون ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در تمامی شهرهای استان‌های اصفهان، خراسان جنوبی، زنجان و قزوین تکمیل شده است.

همچنین در استان تهران نیز ثبت نام طرح اقدام ملی در شهرهای آبسرد، اسلامشهر، پاکدشت، پیشوا، دماوند، رباط کریم، پرند، دماوند، پردیس، شهریار، فیروزکوه، صفادشت، قرچک، ورامین و کیلان به پایان رسیده و تکمیل شده است.

بر اساس آخرین آمار،  ظرفیت ثبت‌نام در استان اصفهان برای شهرهای انارک، جوشقان قالی، قمصر، کاشان و نایین، در استان خراسان جنوبی برای شهرهای بیرجند، طبس و نهبندان و در استان زنجان نیز برای شهرهای آب بر و زنجان تکمیل و سایت ثبت‌نام برای این شهرها بسته شده است.

به گفته دفتر اقتصاد مسکن، تا ساعت ۱۴:۱۵ در استان تهران ۵۵۱۴۷ نفر و استان البرز ۸۶۴۹ نفر ثبت نام کردند.

روند ثبت‌نام تا ساعت ۱۵:۱۵

بر اساس اعلام دفتر اقتصاد مسکن، در استان تهران کل سهمیه ۶۶۲۹۰ نفر است که تا ساعت ۱۵:۱۵ امروز ۳۰ آذر، ۵۸۳۶۰ نفر ثبت نام کرده اند.​

روند ثبت‌نام تا ساعت ۱۵:۵۵

بر اساس اعلام دفتر اقتصاد مسکن، تا ساعت ۱۵:۵۵ امروز ۳۰ آذر، ظرفیت ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن در استان‌های تهران، البرز، قزوین، کرمان، خراسان‌جنوبی، هرمزگان، اصفهان و زنجان در تمامی شهرهای تعیین‌شده به جز شهرهای شریف آباد، ایوانکی و اشتهارد تکمیل شد.