شناسهٔ خبر: 76430 - سرویس هوایی

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره):

برای جذب سرمایه، باید انضباط مجموعه را افزایش دهیم

تودیع و معارفه مدیران عامل پیشین و جدید شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: برای جذب سرمایه باید انضباط مالی، اداری و نیروی انسانی مجموعه را افزایش دهیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد مهدی کربلایی، مدیرعامل جدید شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با بیان اینکه این مجموعه نیاز به جذب مدیریت، تخصص و منابع مالی دارد، گفت: ظرفیت های قانونی و جغرافیایی در این محل جمع شده است.

وی ادامه داد: نام شهر فرودگاهی امام خميني (ره)، نام بزرگی است. این مجموعه ابرپروژه‌ای است که آبروی نظام است و مبدا ورودی مسافران خارجی به کشور به شمار می رود. نباید بیش از این وقت خود را هدر دهیم. باید این پروژه را هرچه سریعتر به سرانجام برسانیم.

کربلایی با بیان اینکه اینکار نیاز به تیمی بزرگ دارد، گفت: اولین اقدام، رسیدگی به وضعیت داخلی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) است. باید جمعی هماهنگ، متخصص و پاسخگو در این مجموعه مشغول به کار باشند تا امنیت سرمایه گذاری ایجاد شود. این مهم نیازمند انضباط اداری، مالی و منابع انسانی است.

وی ادامه داد: باید درآمد مجموعه به حدی برسد که نه تنها هزینه ها رو پوشش دهد، که امکان سرمایه گذاری را نیز فراهم کند. پس از آن با فراهم کردن فضا، آیین نامه ها و مقررات امکان جذب سرمایه را فراهم کنیم.