شناسهٔ خبر: 76593 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان:

مجوز پيمان‌سپارى دو پروژه تاخذ شد

محمد رضا باقری فرد مدیرکل راه و شهرسازی لارستان از اخذ مجوز لازم براي احداث راه های طرفین تونل شهدای خلیج فارس (بالنگستان) و تل تل بیرم خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان، باقری فرد اظهار داشت: در ادامه عملیات تبدیل محور فرعی لار به لامرد به راه اصلی به منظور بهسازی این محور، مجوز های لازم برای پیمان سپاری احداث راه های طرفین تونل شهدای خلیج فارس (بالنگستان) و تل تل بیرم از شرکت ساخت و توسعه ی زیربناهای حمل ونقل کشور اخذ شد.

وی با بیان اینکه پروژه محور لار به لامرد از جمله پروژه های عمرانی منتخب در سند پیشران توسعه استان فارس است، افزود: با توجه به احداث تونل شهدای خلیج فارس (بالنگستان) که زمینه‌ساز حذف گردنه صعب‌العبور موجود در این محور است، جهت بهره‌برداری هر چه بهتر از تونل در حال ساخت مجوز راه‌های دسترسی طرفین تونل شهدای خلیج فارس به طول ۴/۵ کیلومتر انجام شد.

باقری فرد در ادامه افزود: در همین راستا بخش دیگری از محور لار به لامرد با عنوان پروژه تل تل بیرم به طول ۹/۳ که بهسازی آن تاثیر قابل توجهی در تسهیل تردد و نیز ارتقای ایمنی راه دارد مورد موافقت قرار گرفت.