شناسهٔ خبر: 76628 - سرویس استان‌ها

رئیس اداره حریم و ایمنی راههای آذربایجان شرقی خبر داد:

ساماندهی روشنایی ۱۰۶ کیلومتر از محورهای آذربایجان شرقی

روشنايي رئیس اداره حریم و ایمنی راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی از ساماندهی روشنایی ۱۰۶ کیلومتر از محورهای استان طي ۹ماهه امسال خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان آذربایجان شرقی،  عباسعلی شیری، رئیس اداره حریم و ایمنی راه‌های  اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان آذربایجان شرقی از ساماندهی روشنایی  ۱۰۶  کیلومتر از محورهای این استان در ۹ ماهه ابتدای سالی جاری خبر داد و گفت: در این مدت دو کیلومتر روشنایی به صورت نقطه‌ای در برخی از تقاطع‌های پرتصادف و مه‌گیر استان آذربایجان شرقی اجرا شده است .

شیری با بیان اینکه به موازات اقدامات موصوف، نگهداری از  هزار و ۷۰۷ چراغ چشمک‌زن نیز در طول محورهای ارتباطی استان انجام شده است، افزود: در حال حاضر پروژه‌های احداث روشنائی طولی در سه‌راهی قویون قشلاقی- ابتدای آزادراه پيامبر اعظم(ص) از سمت کنارگذر شهید کسائی- ابتدای محور تبریز به اهر در حال انجام است.

وی ضمن بر شمردن برنامه آتی این حوزه در زمینه احداث روشنائی از به سرانجام رسیدن پنج پروژه احداث روشنائی به صورت نقطه ای در سطح استان خبر داد.