شناسهٔ خبر: 76653 - سرویس مسکن و شهرسازی

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی:

بیمارستان «تکاب» و «سقز» در سالجاری تکمیل می‌شود/وزارت بهداشت مسئول تجهیز بیمارستان‌ها

محمد جعفر علیزاده معاون وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه بیمارستان تکاب در آذربایجان‌غربی و بیمارستان سقز در کردستان تا قبل از شروع سال ۹۹ تکمیل می‌شوند، گفت: بهره‌برداری از بیمارستان‌ها وابسته به تجهیز آنهاست که توسط وزارت بهداشت انجام می‌شود.

محمدجعفر علیزاده، معاون وزیر و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در خصوص جزئیات سفر خود به استان آذربایجان غربی و کردستان اعلام کرد: بازدید از دو بیمارستان سقز در استان کردستان و تکاب در آذربایجان غربی از اهداف سفر به این دو استان بوده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: بیمارستان سقز در حال حاضر بیش از ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در ساختمانی به زیربنای ۱۶ هزار و ۵۰۰ و در زمینی به مساحت ۳هزار مترمربع احداث شده است و مراحل نهایی خود را طی می‌کند.

علیزاده افزود: بیمارستان سقز که یکی از بزرگترین بیمارستان‌های بزرگ منطقه کردستان است هم‌اکنون در حال تجهیز توسط وزارت بهداشت است و به زودی افتتاح خواهد شد.

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی در خصوص بیمارستان تکاب در استان آذربایجان غربی نیز گفت: بیمارستان ۹۰ تختخوابی تکاب مراحل نهایی خود را طی می‌کند و ۹۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی تصریح کرد: تجهیز بیمارستان ها برعهده وزارت بهداشت است و همزمان با تکمیل ساخت بیمارستان به وزارت بهداشت اعلام کرده‌ایم که بیمارستان، تجهیز شود که در صورت تجهیز، پیش‌بینی می‌شود که این بیمارستان تا قبل از شروع سال جدید به بهره برداری برسد.