شناسهٔ خبر: 76774 - سرویس وزارتی

با حضور وزیر راه و شهرسازی انجام شد

بازدید از کارخانه نوآوری آزادی/جمع‌آوری ۴۰۰ ایده استارتاپی در صنعت ساخت و ساز

بازدید وزیر راه‌و‌شهرسازی از جشنواره ملی نوآوری در حوزه ساخت‌و‌ساز وزیر راه و شهرسازی از کارخانه نوآوری آزادی به عنوان مرکز تجمیع استارتاپ‌ها (کسب و کارهای نوپا) بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، امروز ۱۰ دی ماه، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی با حضور در کارخانه نوآوری آزادی به عنوان مرکز تجمیع استارتاپ‌ها، از جشنواره ملی نوآوری در حوزه ساخت و ساز که در این کارخانه در حال برگزاری است بازدید کرد.

در این بازدید که ابوالقاسم رحیمی‌انارکی، مدیرعامل بانک مسکن نیز وزیر راه و شهرسازی را همراهی می‌کرد، گزارشی از برگزاری جشنواره به وزیر راه و شهرسازی ارائه شد. در کارخانه نوآوری آزادی ۷ استارتاپ در حوزه‌های سلامت الکترونیک، تولید محتوی، نوآوری بیمه ای و مالی ، هوش مصنوعی و اینترنت اشیا، نانو داروها، معماری و زندگی شهری و گردشگری فعالیت می‌کنند.

در نخستین جشنواره ملی نوآوری در حوزه ساخت و ساز که در این کارخانه برگزار می‌شود ۴۰۰ ایده استارتاپی در صنعت ساخت و ساز جمع آوری و از بین این ایده‌ها ۶۰ طرح توسط داوران برگزیده شدند.

رحیمی انارکی مدیرعامل بانک مسکن در فرآیند ارائه گزارش از روند برگزاری این جشنواره به وزیر راه و شهرسازی گفت: ایده های استارتاپی برگزیده شده در صنعت ساختمان توسط شرکت کارآفرینی بانک مسکن مورد حمایت قرار می گیرد.