شناسهٔ خبر: 76878 - سرویس وزارتی

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی

مجاهدت، دلاوری و ایثارگری شهید سردار سلیمانی تجلی بخش وحدت ملی خواهد بود

حاج قاسم سلیمانی معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی با انتشار پیامی به مناسبت شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام گفت: مجاهدت‌های شجاعانه، دلاوری‌های بی‌مانند و ایثارگری‌های سردار سلیمانی و هم‌رزمان شریف و راستین ایشان که رهروان حقیقی و علوی این زمانه بودند، روشنایی‌بخش راه حق و تجلّی‌بخش وحدت باشکوه ملّی خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، شهرام آدم نژاد معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را تبریک و تسلیت گفت.

متن پیام وی به شرح زیر است:

بسم‌الله القاصم الجبّارین

سلاماً علی من حاربوا الّیلَ و عند الصّباح بالاکفان قد عادوا.
سلام بر کسانی که شب را می‌جنگند و صبح‌هنگام با کفن بازمی‌گردند.

شهادت، انتخابی والا و حسن ختامی درخور برای بلندهمّتانی چون سردار سپهبد شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی است که سرمست از آفرینش حماسه چهل ساله مقاومت بودند و سلوکشان جلوه‌ای دیگر به روزگار داده بود. شهید زنده‌ای که جان خود را در راه حفظ ارزش‌های والای انسانی سپر کرد و دلاورانه، رو در روی ظلم ایستاد.
بی‌شک، نام دارنده نشان ذوالفقار، تبلور افتخار، حماسه و سرافرازی بی‌مثالی‌ست که بر سینه تاریخ این خاک، باقی خواهد ماند و بی‌تردید، مجاهدت‌های شجاعانه، دلاوری‌های بی‌مانند و ایثارگری‌های سردار سلیمانی و هم‌رزمان شریف و راستین ایشان که رهروان حقیقی و علوی این زمانه بودند، روشنایی‌بخش راه حق و تجلّی‌بخش وحدت باشکوه ملّی خواهد بود. 

یاد و خاطره رقم‌زنندگان چهل‌ساله امنیّت امروز میهن، در شریان وطن جاری‌ و جاودانه است که ایثار، جانبازی و شهادت از نام ایشان وام می‌گیرد و پاسداران به حق شرف و افتخار این سرزمین‌اند.

بدین وسیله مراتب تسلیت خود را به آستان رهبر معظّم انقلاب و ملّت شریف ایران تقدیم کرده و از درگاه ایزد منّان، برای خانواده آن شهید بزرگوار، صبر زینبی و اجر عظیم و برای ملّت ایران، بصیرت و اراده‌ای حسینی برای رویارویی با ظلم، مسئلت دارم.