شناسهٔ خبر: 77040 - سرویس جاده‌ای

در سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای:

مراسم بزرگداشت سردار سرافراز اسلام، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی برگزار شد

سر در ساختمان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مراسم بزرگداشت سردار سرافراز اسلام، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با حضور رئیس، معاونان، مدیران و کارکنان در سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌‌ای، مراسم بزرگداشت سردار سرافراز اسلام، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل‌و نقل جاده‌ای، اعضای هیأت عامل، معاونین، مدیران ستادی و كاركنان این سازمان در محل سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌‌ای با مداحی در سوگ شهید والا مقام ،برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین ناصری مشاور ریاست این سازمان در امور فرهنگی و اجتماعی با عرض تبریک و تسلیت شهادت این سردار اظهار داشت: شهید گرانقدر، حاج قاسم سلیمانی، عبد صالح خدا بود و این بندگی و عبودیت عامل اصلی محبوبیت ایشان در دل‌های مردم و همه مسلمین در سایر كشورها است.

وی شخصیت این سردار را همچون مالك اشتر، چون كوه استوار بیان كرد و افزود: مالك اشتر انقلاب اسلامی ایران، سرباز ولایت ، به افتخار شهادت كه آرزوی دیرینه‌اش بود، نائل شد.

مشاور فرهنگی رئیس سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای در ادامه سخنان خود، شهادت سردار سلیمانی را همچون مقاومت و جهاد ایشان، بزرگ و برجسته اعلام كرد و افزود: ثمره خون مقاومت، در مرحله اول جریان‌سازی مقاومت و در مرحله دوم جریان‌سازی اتحاد، وحدت و هم‌دلی در میان ملت عزیز ایران است

وی از اقدام شایسته وزارت راه و شهرسازی و سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای در نام‌گذاری پایانه مرزی مهران به نام سردار پرافتخار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، تقدیر كرد .

این گزارش حاكی است ، سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌‌ای به پیشنهاد رئیس این سازمان و با موافقت وزیر راه و شهرسازی، در سومین روز از شهادت سردار دلیر اسلام ، در پاسداشت این شهید والا مقام و به پاس رشادت ها و مجاهدت سردار دل‌ها در حوزه امنیت و عتبات عالیات ، پایانه مرزی مهران را به نام سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نامگذاری كرد.